Hej

Idag har vi redovisat våra förpackningar och det gick bra. Jag tycker alla i klassen hade gjort väldigt bra lösningar på tidigare problem. Jag tänkte jag skulle ta mig ner till studion i helgen och göra en produktfotografering. Efter det kommer bilder upp.

Idag är det första adventsfirande på skolan. Tända första ljuset och lite sång. Mysigt.

Det var thankskgiving igår och det var en mycket lyckad kväll. God mat och massa andra trevligheter. Vi avslutade kvällen med lite kortspel och musik nere på solis. Bilder från kvällen kommer.

Nu: Skall vi i klassen planera vår London resa. Hörs sen!



Thanksgiving



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
FotobloggarDigitalkamera Blogg listad på Bloggtoppen.se