Morning!

Har precis haft fotolektion. Idag fortsatte vi med att gå igenom studiofotografering. Vi har en uppgift tills nästa vecka så efter det kommer lite bilder upp. Jag tycker det är kul att gå igenom studiofotografering från grunden, tidigare har jag improviserat lite. Med blandade resultat. Vilket vi inte skall prata mer om. så punkt.

Nu skall vi fika lite innan det blir lektion i kommunikation. Vet faktiskt inte vad vi skall gå igenom idag. Jag började den här utbildningen i september i år och jag känner att jag redan har lärt mig enormt mycket. Jag är väldigt nöjd att jag tog besultet att flytta till Jönköping och studera.

Nu: Fika!


Foto från Los Angeles.


Kommentarer
Postat av: Hanna Malmsten

Vilken fin bild!

2010-11-25 @ 12:58:08
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
FotobloggarDigitalkamera Blogg listad på Bloggtoppen.se